CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Monday, April 27, 2009

.::Bila sesekali melepak::.

Sabtu lepas (25 April) ana telah ke Kuala Kangsar bersama Mat Kerozan utk bertemu dengan Mat Use dan Kole. Rakan sepersekolahan (SMRPB) ana dulu. Seperti yang dirancang ana akan menjemput Mat di rumahnya selepas isya.

Ana juga ada hubungi beberapa rakan lain tetapi semua tak dapat nak datang kerana ada urusan. Akhirnya hanya kami berempat sahaja.
Antara yang tak dapat datang malam tuh Akmam (ada anak kecil katanya), Firdaus Assari (ana call banyak kali tapi tak berjawab), Meor (last minit call ana bagitau ada hal)


Lepak2 malam tuh mmg seronok pertama sebab dah lama tak jumpa dan lepak2 sambil mengeteh. Tapi malam tuh bukan sekadar mengeteh tapi siap dengan siakap dan puyuh goreng lagi...

Berbeza dengan gath2 sebelum nih, kalau sebelum nih setiap kali kalau jumpa pastinya antara topik yang diborakan adalah berkisar kenangan zaman persekolahan. Tapi malam tuh banyak bincang hal2 semasa khususnya politik... antara yang paling hangat isu krisis politik Perak dan PRK Bukit Gantang.

Malam punyalah asyiknya bersembang tanpa sedar kami melepak di situ sampai ke pukul 3.00 pagi. Mata belum terasa mengantuk namun memikirkan aku perjalanan masih jauh untuk ana dengan Mat, so pertemuan malam tuh tamat setakat pukul 3.15 pagi sahaja. Selepas hantar Mat ke rumahnya aku terus balik ke rumah mertua di Bagan Serai dan sampai pukul 4.00 pagi. Mengantuk? jangan ceritalah letak saja kepala terus lelap.

Akibat keletihan dan mengantuk sangat pagi tuh ana terlepas solat subuh berjemaah di surau dan hanya solat pada pukul 6.50 pagi... Kantoiiiiiiii.


0 comments: