CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Monday, December 14, 2009

.::EOS 7D: bila balik kampung::.

Alhamdulillah, perancangan untuk pulang ke kampung dipermudahkan oleh Allah S.W.T. Selepas bersarapan di Bagan Dalam, kami sekeluarga terus bertolak balik ke kampung. Anak kedua ana dah tak sabar-sabar nak terus ke kampung tokwannya (abah ana), Tapi ana terpaksa singgah dahulu rumah mertua sebab ana kena hadir ke kenduri sahabat ana di sana dahulu. Sampai sahaja dirumah mertua ana, ana terus ke kenduri tersebut.

Image Hosted by ImageShack.us

Puas juga dapat shoot gambar pengantin... tambah seronok lagi bila dapat bergambar dengan Ahli Parlimen Bagan Serai yang cukup mesra dengan para tetamu. Beliau tak kekok untuk bermesra dengan siapa sahaja... memang pemimpin yang berjiwa rakyat (macam kempenlah pulak... tapi itu adalah kenyataan)...

Image Hosted by ImageShack.us
bersama dgn YB (pic edited)

Sebelah petang ana terus ke rumah abah bawa anak-anak. Ketika sampai cuaca masih panas terik membuatkan ana berfikir dua-tiga kali untuk keluar menembak. Akhirnya ana tunggu hingga selepas asar baru nak bergerak.


Image Hosted by ImageShack.us

Ana keluar dgn anak sulong ana, bawa motor mak pusing-pusing kampung. Banyak lagi gambar yang diambil cuma belum sempat nak upload.... bila kelapangan nanti ana akan upload lagi. Biarlah kali ini sekadar preview saja...

Next day (ahad) kalau ikut rancangannya ana nak shoot sunrise di Tasik Bukit Merah tapi tak jadi sebab ana balik lewat dari surau sebab lama sangat melepak dengan sahabat-sahabat di kedai kopi. Akhirnya ana terus sahaja ke Kuala Gula.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Keringat tua- usia bukan penghalang untuk mencari sesuap nasi...

0 comments: