CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Friday, December 4, 2009

.::sibuk dgn hobi baru::.

Salam sejahtera kepada semua pengunjung setia blog ana ini. Pastinya kalian tertanya-tanya dan berasa agak pelik bila lihat ada sedikit perubahan pada posting-posting ana kebelakangan ini. Bukanlah ana mahu beralih angin dengan tidak lagi membuat posting-posting yg berkaitan keagamaan dan politik, cuma sekarang ini ana sibuk dengan kekasih baru ana. Hahahahaha jangan salah sangka, kekasih yang ana maksudkan adalah sebuah kamera DSLR yang baru ana beli seminggu sebelum Aidil Adha lalu. Dah lama ana meminati dunia fotografi nih hanya baru sekarang ana mampu mempunyai gadget yang diidamkan. Sebelum nih ana sekadar mengambil foto dari kamera henpon saja.

Bila dah ada senjata baru ni, maklumlah baru dapat asyik mengusung senjata tu saja bila ada masa terluang. Sebab itulah beberapa posting sebelum nih semuanya ana berasaskan gambar-gambar.(tengah asyik ). Selain tu ana juga sedang bertatih berHDR. Apa benda HDR tuh? kepada yang belum tau boleh rujuk SINI atau SINI. Ana bukanlah mahir cuma sekadar suka2 sahaja.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
(cubaan mengHDRkan yang tak menjadi)

InsyaAllah minggu depan mungkin ana akan kembali dengan posting-posting seperti biasa dan akan sesekali diselitkan juga gambar2 terkini yang ana ambil dari kamera ana.

Esok, anak kedua ana, Airil Zaquan akan ana khatankan dia di Klinik di Seberang Jaya. Appointment ana dah set dengan pihak hospital. Harap-harap segalanya akan berjalan lancar. Sebelum pukul 9.00 pagi esok ana akan berada di Poliklinik Ikhsan untuk proses mengkhatankan Airil Zaquan....

Pada kesempatan ini ana juga ingin mengucapkan takziah kepada sahabat ana, Saiful Bahri a.k.a Gbone kerana ibu kesayangan telah dimasukan ke hospital kerana masalah kesihatan yang agak serius. Ana doakan agar beliau sabar dah tabah mengahadapi segala dugaan yang menimpa. Ana harap segala yang berlaku tidak menganggu intensif beliau di USM.

1 comments:

gbone said...

Thanks mizan..
my mom dh beransur oke hari ini pon teok segar jerr...dh ceria.mau taknya dh berbotol2 drip antibiotik.tp aku sembang ng doc,dia masih xleh discharge awal(mybe lagi 2,3 hari).masih ada kuman. takperlahh...hope she will be fine n semboh cepat.
kalo xder aral,i'll be back today continue my intensive at Penang.Thanks for the doa.