CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Tuesday, April 1, 2008

kenangan silam...


Sesekali layan album lama...












sekitar tahun 1991... masa aku form5... geng kamcing aku, kemana saja, apa saja yg dibuat pasti bersama.... dari kiri: sam, aku, use, yeh, sepul, dan lon... masing masing dah bekeluarga dan mempunyai kehidupan masing masing.... x selalu berjumpa namun hubungan masih utuh, cuma use jer dah lama aku x jumpa dia.... yg lain stil berhubung...





hehehe.... masa gila ngan underground...
kalau nak tau nama band aku nih..
solitary... kalau dah dressing camtuh mesti men muzik thrash ler....
dasat masa zaman tuh asyik ngan baju hitam jer.... maklumlah thrasher... tapi walaupun serba hitam dan sesekali layan lagu black metal tapi kami xpernah wat ritual... sekadar layan muzik jer..






nih gambar aku tgh jamming ngan solitary kat SYJ studio di bazaar bulat Ipoh.... main bass beb, jangan x tahu.... lagu feberet/wajib masa tuh fade to black ~ metallica....




















gambar nih plak gambar dalam kelas aku, 5sc1...duduk depan sekali tuh... yg disebelah aku sepul, kat belakang tuh asan (sanusi).
Sanusi... aku dan kengkawan aku dah terlalu lama x dengar berita pasal dia nih... sejak lepas tamat sekolah sampai sekarang aku xpernah jumpa dia...

0 comments: